Кутия за сънища: От обич

Снощи, преди да заспя, за пореден път гледах „Антропоид“. Този филм винаги успява да ми разбърка мислите. Не, не съм сънувала война, но сънувах, че попадам в някаква ситуация, свързана с работа, пари и някакви документи, която беше много сложна, трудна за разплитане, и ми костваше много нерви. Всички знаеха, че съм в такава ситуация, но изглежда никой близък не искаше да прояви разбиране, всички ме обвиняваха и изнервяха още повече. Имах тайна връзка, само за секс. Отново с шефа. Нито работех в същата фирма, като сега, нито беше някой от сегашните ми шефове, нито този от предния ми сън. Даже не съм сигурна как точно изглеждаше, но знаех, че не е много мой тип външно. Шефът ми също знаеше за моето затруднение, но не беше в неговата власт да ми помогне с нещо. Една нощ, по никое време, той започна да ми пише съобщения. Бях бясна, защото не ми беше до секс в тази ситуация, а и по това време той рискуваше да си навлече неприятности с жена му. Пишеше ми да му се обадя. Звъннах, готова да вдигам скандали и изстрелях въпроса „Ти от какъв зор се обаждаш?“. А той съвсем спокойно каза „От обич.“. И сякаш за една секунда всичко стана много спокойно и оптимистично. Добре знаехме и двамата, че не става въпрос за романтична обич, а за загриженост към мен, като към човек. И беше нещо, което не очаквах от него. И в този момент алармата звънна.

За втори ден сънувам, че мъж, който не харесвам външно, ми носи положителни емоции. Вселената явно се опитва да ми каже нещо, но не съм сигурна какво.

Вашият коментар